Když pominu lokomotivy 180 a 230 od ROCO a také ACME, moje flotila Bastardů 371 a 372 zatím končí na hodnotě 7 kusů ve verzi DCC. Jedná se o částečné doplnění celé flotily mého depa Děčín, které realizuji na svém domácím kolejišti, a které bude ještě na dlouhou dobu v projektu a úpravách oblouků a skyté kolejové harfy rámu celého layoutu. Ačkoliv se doba i provozní nasazení těchto strojů 372/371 mění, mění se také jejich působnost. Z depa Ústí nad Labem se stalo depo pro Cargo, naopak do Děčína se přestěhovala podstatná část osobních lokomotiv řady 371.

Z prostorových důvodů zatím nemohu realizovat extra depo Ústí nad Laben, ač s tím v dohledné době počítám mám pro něj taktéž další točnu ROCO. Všechny lokomotivy tak budou programem ROCRAIL začleněny do depa Děčín technicky, i provozně. Přepracovat později oběhy na dvě depa v programu ROCRAIL, to bude jízda na dlouhé zimní večery.
Model 372 011-7 je od výrobce v provedení ČSD, tedy pro tyto lokomotivy klasické červené skříně s 60 cm žlutým pruhem kolem celého obvodu skříně. Bude se realizovat pouze jeho přeznačení z ČSD na ČD Cargo, tedy logo na čelech lokomotivy a popisek s adresou provozovatele na dveřích stanoviště. ACME chystá letos ještě (jak je vidět na úvodním obrázku) také 372 012-5! Nákladní vozba bude v tomto případě poměrně zajímavá, protože oběhy ROCRAIL budou obsahovat i vlaky s lokomotivami DB/DR (Deutsche Reichsbbahn) původního označení 230, později přeznačené na 180, ty jsou ROCO + ACME. K tomu jedna červená v grafickém frmátu DB – světločervená. Celkem půjde o časové údobí od roku 2002 až 2022.
Oba modely 011 a 012 obdrží eště roletky proti slunci, tak jak je uvedeno na fotografii z úvodu, dále jeden ze strojů dostane za čelní sklo do interiéru mnou velmi oblíbenou helmu posunovače. Dále počítám s lehkou patinou podvozků a zašpinění stranových žaluzií na střechách obou strojů.
Protože se jedná o modely vyráběné i pro Německo, jsou montovány v Rumunsku, kdyby tomu tak nebylo, nejspíš by šlo o výrobu ve Vietnamu. Proto je model osazen 5P motorem s perfektním a přesným pohybem i při minimální voltáži. Oba ACME modely jsou PluX21 pin, takže realizace ozvučení POJEZDY.EU Viktor Pohořelý.


















